bluemoonen

Tjeeenare mannen! Är en epic tjej på 14 år som älskar att skratta och få andra att skratta. Den här bloggen handlar om min vardag, och ENBART min vardag. Inga dagens outfit, och inga bantningstips här. Ha de gött.

Helgen som var, och helgen som kommer!

Publicerad 2012-10-18 20:30:00 i Allmänt

I helgen som var, gjorde jag inte så mycket på lördagen, mamma hade precis kommit hem från sjukhuset, och alla var trötta På söndagen bakade jag en supergod kladdkaka, och jag och syrran tog med oss den och varm choklad ut i skogen och myste. Men när vi skulle hem fick jag bokstavligen släpa med henne, så de var inte lika kul... I morgon ska jag till x factor med mina tre bästisar, så det ska bli skitnajs! Fun är där, och idag på bilden fick vi göra skyltar med en bokstav var. Vem vi hejar på? I S A K såklart!

/Linnéa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linni

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela