bluemoonen

Tjeeenare mannen! Är en epic tjej på 14 år som älskar att skratta och få andra att skratta. Den här bloggen handlar om min vardag, och ENBART min vardag. Inga dagens outfit, och inga bantningstips här. Ha de gött.

Hektisk helg

Publicerad 2012-10-07 22:16:00 i Allmänt

Gick upp sju i lördags för att följa med min syrra till hennes första tandläkarbesök, och sedan åkte familjen iväg till junibacken på djurgården med tåg, tunnelbana och båt vid 10-tiden. Käkade senare lunch på en kinaresturang på söder efter att vi lämnat junibacken. När jag kom hem var väl klockan halv 5, och två timmar senare blev ag upphämtad av Joannas mamma, också åkte vi till Emilie och slaggade där med Jenny. Vaknade sju idag igen, av att Em började garva efter att vi sovit i typ 4 timmar... Sen gick jag två kilometer hem, och det första jag gjorde var att ta igen all förlorad sovtid, och nu sitter jag här och ska snart spela sims... ¨

/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linni

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela