bluemoonen

Tjeeenare mannen! Är en epic tjej på 14 år som älskar att skratta och få andra att skratta. Den här bloggen handlar om min vardag, och ENBART min vardag. Inga dagens outfit, och inga bantningstips här. Ha de gött.

Veckan som varit hittills/påsklov!

Publicerad 2011-04-14 10:50:41 i Allmänt

Veckan hittills har varit bra.
 Jag brukar skriva på fredagar, men jag skriver idag istället efter som jag inte tror att vi är i datasalen i morgon, då vi ska ha ett slags power point föredrag om påsken. Vi har jobbat med det i ca en vecka. Våran grupp är den största (4 pers) men de är ju också skönt då man inte behöver göra så mycket som i de grupper där man är tre. Det är ju kul att göra nåt annat för en gångs skull!

Annars har veckan varit bra.


Det ska bli så himla skööönt med påsklov!!!



Kraaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linni

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela