bluemoonen

Tjeeenare mannen! Är en epic tjej på 14 år som älskar att skratta och få andra att skratta. Den här bloggen handlar om min vardag, och ENBART min vardag. Inga dagens outfit, och inga bantningstips här. Ha de gött.

Lovet

Publicerad 2012-11-04 21:09:00 i Allmänt

I tisdags var jag ju och shoppade, köpte vinterjacka, mössa och några plagg från Gina. I onsdags och torsdags kände jag mig rätt sjuk, så jag gjorde inte så mycket, men i fredags åkte jag och min polare Jojo och bowlade, gissa vem såm van? JAG! ;) I går var det ju allahelgona, och då gick jag och Jojo och tog en mysig fika, och senare när det mörknade gick familjen och tände ljus på mormors och morfars grav. Idag har jag bara chillat, fixade pankakor till mellis, tog längre tid än vad jag trodde, och när jag väl skulle äta höll jag på att spy, men i alla fall, hehe... Har just badat i typ två timmar, så nu är jag fräsch nog för att sova i en nybäddad säng.

Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linni

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela