bluemoonen

Tjeeenare mannen! Är en epic tjej på 14 år som älskar att skratta och få andra att skratta. Den här bloggen handlar om min vardag, och ENBART min vardag. Inga dagens outfit, och inga bantningstips här. Ha de gött.

De saker/dagarna jag längtar till

Publicerad 2011-04-14 18:30:48 i Allmänt

1. Påsklov

2. Påskafton

3. Valborg

4. En kompis "afternoon teaparty/födelsedagsfest"

5.Min fasters bröllop

6. Sommarlov!

Som jag redan skrivit ska de bli jätte skönt med påsklov! Påskafton är bra, för då får man godis. Har sparat mig ett tag, och inte ärit något lösgodis alls. På nåt konstigt vis älskar jag valborg! Brukar alltid köpa: en läsk, en popcorn och så brukar jag spela på lotter. Min kompis födelsedagsfest ska (om de blir som hon sagt) bli kul. Har aldrig varit på nåt liknande "kalas" förut. Min faster ska gifta sig, och jag har aldrig varit på ett bröllop, så det ska bli skojit! Behöver jag ens förklara de där om sommarlovet???



 

Kommentarer

Postat av: Anita

Publicerad 2011-04-29 15:08:36

Hej Linnéa!

Vi kikar in här på din månblogg - vad mycket du har skrivit! Hälsa lillasyrran som fyller år idag - hoppas att paketet kom fram. Och du, du har varit på bröllop en gång när du var liten, på mitt! ;)

Ha det gott! Kramar från oss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linni

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela