bluemoonen

Tjeeenare mannen! Är en epic tjej på 14 år som älskar att skratta och få andra att skratta. Den här bloggen handlar om min vardag, och ENBART min vardag. Inga dagens outfit, och inga bantningstips här. Ha de gött.

Sommaren är hääär!

Publicerad 2011-06-01 20:19:47 i Allmänt

Nu var det ett tag sen jag skrev sist, eftersom att vi har gjort annat i skolan. Men nu är det mindre än TVÅ veckor kvar tills avslutningen! Gud vad jag längtar asså! Har gjort en egen "kalender" då jag räknar till avslutnngen och sommar lovet. Eftersom att jag ska vara ledig torsdag, fredag, helgen och måndag så betyder det att de bara är 5 skoldagar kvar! :D (slutar nästa tis)


Här kommer lite sommarbilder: 


                                                                      Kram! :D

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-10 21:38:55

skönt med sommarlov.

Postat av: Bluemoonen

Publicerad 2011-06-17 22:55:11

Jag vet de, pappa! ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-19 12:41:43

Äntligen sommarlooov!!!

Med välbehövlig ledighet och avkoppling!

Det är du verkligen värd efter allt slit!



Kram från Du-vet-vem



Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linni

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela